2 thoughts on “Videocon D2H Complaint – Refusal Of Refund Of Account Balance

  1. Dear Jignesh,

    We apologize for the inconvenience. We have forwarded your concern to our team and will get back to you with an update soon.

    Thanks & regards

  2. Dear Jignesh,

    We would like to inform you that refund/cancellation of services is not processed as per the policy. Furthermore, we request you to write us back with your concern due to which you are seeking for service cancellation so that we can serve you better.

    Thanks & regards

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*